Kalite Politikası

11 ay önce

Ordu Büyükşehir Belediyesi olarak Kalite Politikamız;

• Eğitimli ve deneyimli personelimizle, mevcut kaynakları etkin ve verimli kullanarak, kurumumuzdan hizmet alan vatandaş ve tüm paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini süresinde karşılamak ve memnuniyetlerini sağlamak,

• Vatandaş ve paydaşlarımızın memnuniyetini sürekli kılmak ve hiçbir koşulda kaliteden ödün vermemek,

• Stratejik Plan ve TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standartlarını, uygulanabilir kılarak güncel yasal mevzuat çerçevesinde hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek, geliştirmek ve etkinliğini arttırmak,

• Uluslararası standartlar düzeyinde sürdürülebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin yönetim sistemlerini oluşturmak ve iyileştirmek,

• Doğaya, çevreye, kültürel ve tarihi mirasa sahip çıkarak gelecek nesillere yaşanabilir bir kent bırakmak,

• Sosyal sorumluluk bilinciyle, şeffaf, adil, hesap verebilir bir yönetim anlayışını benimsemek ve benimsetmek,

• Paydaşlar ile kurumsal iletişimde teknolojik imkanları kullanarak hızlı ve etkin çalışma sistemi ve teknolojik gelişmelere uyumlu akıllı kent oluşturmak,

• Ordu ilinde yaşayan vatandaşlarımızın yaşam kalitesini sürekli yükselterek sürdürülebilir ve çağdaş ölçülerde Türkiye’nin en yaşanabilir şehri ve yaşamak istediği dünya kenti olmak,

• Katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak,

• Dezavantajlı gurupları önemsemek ve onlara yönelik hizmet üretmek,

• Çağın gerekliliklerine ayak uydurmak, teknolojik ve bilimsel metotlara önem vermek ve kullanmak,

• Hayat boyu öğrenme yaklaşımını benimseyerek kurum çalışanlarının gelişimlerini azami isteklendirme ve en geniş eğitim desteği ile sürdürerek, tüm çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak ve Ordu Büyükşehir Belediyesi çalışanı olmanın gururunu yaşatmaktır.

Güncelleme Tarihi: 10 Ocak 2025, Cuma
Dökümanlar